پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آموزش حذف و ویرایش پست در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

آموزش حذف و ویرایش پست در اینستاگرام

۴۰۰ بازديد
حذف پست اینستاگرام
حذف پست اینستاگرام

 

احتمالا برای شما پیش آمده که بخواهید یکی از پست های خود را حذف کنید اما از انجام این کار عاجز مانده اید یا خواسته اید که بعد از ارسال و منتشر کردن پست خود آن را ویرایش کنید اما طریقه ویرایش آن و گزینه های مربوطه به آن را نمیدانستید. استفاده از این امکانات کمی پیش پا افتاده هستند اما شاید برای برخی از افراد که جدید عضو اینستاگرام شده اند و در اینستاگرام ثبت نام کرده اند آشنایی کافی با تنظیمات اینستاگرام را نداشته باشند کمی با مشکل روبرو کند

خود من در اوایل فعالیتم در اینستاگرام با چنین مشکلاتی روبرو بودم اما جای نگرانی و خجالتی ندارد چون به راحتی میتوانید هم برخی از پست های خود را حذف و یا آنها را ویرایش کنید، بحث امروز ما در مورد حذف پست اینستاگرام میباشد اما سعی خواهیم کرد نحوه ویرایش پست در اینستاگرام را نیز گوشزد کنیم.

 

 

نحوه حذف پست در اینستاگرام :

شما میتوانید پست های خود را به دو صورت دائمی و موقت ( آرشیو ) پاک کنید که ما به آموزش هر دو این قابلیت اشاره خواهیم کرد.

 

 

حذف دائمی پست در اینستاگرام :

برای حذف کامل پست اینستاگرام خود کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

1_ وارد اکانت اینستاگرام خود شده و سپس به صفحه پروفایل اکانت خود یعنی جایی که پست های منتشر شده شما در آنجا وجود دارد میرویم.

2_ پستی را که قصد حذف آن را داریم انتخاب و وارد آن میشویم.

حذف پست اینستاگرام
حذف پست اینستاگرام

 

 

3_ در صفحه باز شده شما برای حذف پست اینستاگرام خود باید آیکون سه نقطه در بالا قسمت راست صفحه را انتخاب کرده و در کادر باز شده گزینه delete را لمس و سپس به مانند تصویر زیر آن را تایید کنید.

 

حذف پست اینستاگرام
حذف پست اینستاگرام

 

 

حذف موقتی پست ( آرشیو کردن )

آرشیو در اینستاگرام یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام میباشد که شما با استفاده از آن میتوانید پست های خود را بایگانی کرده تا در صورت خواست خودتان دوباره آن را به نمایش عموم در آورید و یا مشاهده آن را فقط برای خودتان امکان پذیر کرده باشید، برای بایگانی کردن پست اینستاگرام خود کافی ایست

 

1_ به مانند آموزش قبلی پست مربوطه را برای حذف موقت و یا همان آرشیو کردن انتخاب میکنیم.

2_ سپس آیکون سه نقطه را انتخاب کرده و در کادر باز شده به جای گزینه delete گزینه اول یعنی archive را انتخاب میکنیم.

 

حذف پست اینستاگرام
حذف پست اینستاگرام

 

 

3_ با انتخاب این گزینه پست مربوطه در بخش آرشیو اینستاگرام تان جاگذاری شده و از صفحه پروفایل شما پاک میشود.

4_ برای بازگردانی پست ارشیو شده کافیه در صفحه پروفایل اینستاگرام تان آیکون آرشیو در قسمت بالای صفحه را انتخاب کرده و سپس به قسمت پست های آرشیو شده بروید و پست مد نظر را انتخاب کرده و سپس آیکون سه نقطه را انتخاب و گزینه show on profile را انتخاب کنید تا پست مربوطه دوباره به نمایش عموم در آید.

حذف پست اینستاگرام
حذف پست اینستاگرام

 

 

ویرایش پست ارسال شده :

در نظر بگیرید شما یک پست در اینستاگرام ارسال کرده اید اما در کپشن اینستاگرام آن غلط املایی داشتید و یا میخواهید به هر دلیلی بخشی از متن آن را تغییر دهید و یا اینکه بخواهید اکانت هایی را در پست خود تگ کنید و ... تکلیف شما چیست؟ شما به راحتی میتوانید با استفاده از ایکون سه نقطه در پست مربوطه به راحتی تغییرات لازم را انجام دهید.

برای اعمال تنظیمات و ویرایش های مختلف بر روی پستتان کافی ایست وارد پست مربوطه شده و به مانند آموزش قبل ایکون سه نقطه را لمس کرده و در کارد باز شده ویرایش های دلخواه تان را انجام دهید.

حذف پست اینستاگرام
حذف پست اینستاگرام

 

archive :

همانگونه که در این آموزش اشاره شد شما با استفاده از قابلیت جدید آرشیو در اینساگرام به راحتی میتوانید پست های خود را بایگانی کرده و یا به قولی پست خود را به صورت موقت حذف کرده باشید.

 

share :

با استفاده از این گزینه شما میتوانید پست مربوطه را در شبکه های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر به انتشار برسانید.

 

edit :

شما با استفاده از این گزینه میتوانید پست خود را ویرایش کنید، ویرایش پست شما حال چه عکس باشد و چه ویدیو شامل بخش کپشن اینستاگرام ، تگ کردن اکانت های دیگر و اضافه کردن مکان باشد.

 

delete :

همانطور که گفتیم شما با انتخاب گزینه delete و تایید آن پست مد نظر را حذف میکنید.

 

turn of commenting :

با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا قسمت نظرات پست مربوطه را غیر فعال کنید که در پی آن آیکون کامنت گذاری پست شما غیر فعال خواهد شد و برای فعالسازی آن کافی ایست دوباره به مانند قبل این قسمت را فعالسازی کنید.

 

copy link :

اگر شما میخواهید پست خود و یا دیگران را دانلود کنید باید این گزینه را انتخاب کرده تا لینک دانلود آن را کپی کرده باشید و با استفاده از برنامه های مجزا و یا سایت های دانلود از اینستاگرام عکس و یا ویدیو مربوطه را دانلود کنید.

 

share on whats app :

اگر در واتس آپ اکانت دارید میتوانید پست مربوطه را در واتس آپ برای دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

فیلم آموزشی حذف پست اینستاگرام :

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
01:42
 
 

 

 

گفتگو در مورد حذف پست اینستاگرام :

 

 

جمع بندی

امروز ما نه تنها طریقه حذف پست در اینستاگرام را برایتان توضیح دادیم بلکه با مطالعه و مشاهده فیلم اموزشی مربوطه میتوانید به راحتی پست های ارسال شده خود را ویرایش و یا اشتراک گذاری کنید همچنین شما میتوانید برخی از پست های خود را بایگانی کرده تا در صورت خواست خودتان دوباره ان ها را به نمایش عموم در آورید اگر مشکل خاصی در حذف پست های خود داشتید مشکلتان را با ما در میان بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.